torsdag 11 juni 2009

Ansökan om dispens #2


Det här är okej va, Greven?

9 kommentarer:

Jens sa...

Helvete!!!

Frågan är om man inte kan se den på Google Maps???

Vad har man i en sån, uppfällbart rengöringstält eller ambulerande korvkiosk, Elmia skall ju ha världens största har jag hört, detta kanske är världens nyttigaste korvkiosk?

Daniel sa...

Ohh my!!

Får man köra den med vanligt b-körkort??

RK sa...

Är det någon som har koll på taxeringsvärdet på den där hyddan?

Amelie Olofsson sa...

Vad jag har i den?
Jag har:

*Spegel om man skulle få en insekt i ögat
*Extra näsdukar eftersom jag ej utför fotbolls-fräs-snytning
*Pump & slang
*Kläder
*PLATS för kläder om det skulle bli så varmt att det behövs
*Samt en del annat smått och gott som hör hemma i ett fulländat survival kit.

Om ni vill får ni jättegärna kopiera min packningslista, jag blir inte sur om ni härmas eller så. Förstår om jag fick er att komma på en och annan sak som ni med små minipungar glömt...

Anonym sa...

Dan och Amelie
Jag känner inget annat än kärlek för er, men.... Det där är samma sak som att ni lånar Jens Super Record kaffemaskin, tar ur klubban och grundar med en Earl Grey thepåse, fortsätter med 4 matskedar näskaffe drar till och trycker på Fire för att sedan sälja över Solde disken för 58 spänn.
//Greven

schmunk sa...

höhöhöhö...
happy times

Delavega sa...

Jag älskar Grevens kommentarer.
Skulle nog kunna gå att sälja över disk i närmsta bokhandel.

Jens sa...

Undrar om min kaffemaskin får plats i den, det bör den göra, kanske skall du ha den med dej istället, en kort en efter halva vägen hade suttit som en smäck. den hade du kunnat sälja:-)

Jens sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.